Termék mellé csomagolvaTermék mellé csomagolva
A hűtőmágnes terjesztésének talán legismertebb módja. Ideális reklámeszköz, amely a megvásárolt termék image-ét erősíti, kihelyezve folyamatos fogyasztásra ösztönöz. Képével, szöveges tartalmával rögzíti a márka elemeit a fogyasztóban, növeli a felismerést a következő vásárlási helyzetben.
leftroll Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Kezdőlap Kapcsolat
 
 
         



Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek



 

HŰTŐMÁGNES A REKLÁM VILÁGÁBAN

Vonzó ötletek
DM kampány Sajtó kampány Kiállítás, rendezvény Gerilla marketing
DM kampány Sajtó kampány Kiállítás, rendezvény Gerilla marketing
tervezése, kivitelezése tervezése, kivitelezése tervezése, kivitelezése járműveken, parkolókban
 
Vonzó megoldások
Sík hűtőmágnes Kombinált hűtőmágnes Használati tárgyak 3D hűtőmágnes

Sík hűtőmágnes

Kombinált mágnes Használati tárgyak

3D hűtőmágnes

 
Termék mellé csomagolt Karácsonyi, Újévi ajándék Személyes kontaktus DM levél insert Sajtó insert Otthon - konyha Otthon - Fürdő Otthon - Gyerek Iroda Orvosi rendelő Vendéglátás Könyv, katalógus

A hűtőmágnes költséghatékony és praktikus reklámfelület, amely mágneses tulajdonságának köszönhetően garantáltan évekig a fogyasztói szeme előtt lesz. A hűtőmágnes fogyasztás helyén éri el a vásárlókat, így a márkahűség erősítése mellett sok esetben közvetlen fogyasztás ösztönző a hatása van. A reklámok közvetítéséhez használt médiumok többségével szemben a reklám hűtőmágnes nem elutasított, sokkal inkább kedvelt, sőt keresett reklámeszköz. 5-7 éves átlagos élettartamának köszönhetően rendkívül alacsony CPT költséget eredményez kiemelkedően magas elérés mellett.

A Magnetta Grafikai- és Reklámstúdiót 1993 óta Magyarország piacvezető hűtőmágnes gyártója.A reklámozni kívánt terméktől, szolgáltatástól függően számtalan megoldást kínálunk a hűtőmágnesek marketing célú alkalmazásához az egyszerű kivitelezéstől komplex integrált kampányok tervezéséig, kivitelezéséig.
  WCN


Nagy durranás kis költségvetéssel!


A tavaszi zsongásra hangolva!


Mi már elkezdjük a 2012-s évet!


Újdonságaink


 
 
   
 
 
Figyelem! A honlapon található képek, leírások, információk a Magnetta Kft tulajdonát képezik! A Magnetta Kft. beleegyezése nélkül ezek egésze vagy bármely részlete fel nem használhatóak!
Illetéktelen felhasználás esetén cégünk a jogosulatlan felhasználó ellen a szükséges jogi lépéseket előzetes értesítés nélkül azonnal megteszi!
 
 
 
Karácsonyi, Újévi ajándék Karácsonyi, Újévi ajándék
Szinte minden cég igyekszik Karácsony és Újév alkalmával megszólítani ügyfeleit, vásárlóit. Apró figyelmességként képeslappal, levélben köszöni meg az egész éves együttműködést, ajándékkal kedveskedik nekik. Az ilyen célzott DM akcióknak ideális kiegészítői lehetnek a mágneses ajándéktárgyak, amelyek az általános image-építésen túl – ajándék szerepüket erősítve – funkcióval is rendelkezhetnek.
 
Személyes átadás Személyes kontaktus
Az élelmiszeriparban, de akár a szolgáltatóiparban, politikai kommunikációban is gyakori, hogy a termék, szolgáltatás népszerűsítésére közvetlenül, személyesen szólítják meg a fogyasztókat. Az rendezvények, kóstoltatások, kiállítások rendkívül népszerű és költséghatékony reklámeszköze a mágnes. Kis mérete miatt egyszerűen osztogatható, könnyen eltehető-hazavihető. Hosszú életciklusa miatt sokáig emlékeztet a személyes találkozásra.
 
DM levél insertDM levél insert
A hűtőmágnes kis mérete, lapos kivitele miatt ideális kiegészítője lehet DM akcióknak. A levél tartalmi elemeire, a termékre, szolgáltatásra emlékeztető üzenetére évekkel a levél olvasása után is emlékeztet. Célzott médiaeszközként garantáltan nagy hatékonysággal szólítja meg a fogyasztókat.
 
Sajtó insert Sajtó insert
A sajtóhirdetések sikere figyelemfelkeltő erejükben rejlik. Rövid távú reklámok, amelyeket a lap típusától függően példányomként 1-5 emberhez jutnak el. Az újságban elhelyezett számtalan nyomtatott hirdetés közül az tűnik ki, amelyik valamilyen kreatív eszközzel többet nyújt, mint a megszokott. Ilyen lehet a hűtőmágnes, amely évekkel az újság kidobása után is közvetíti a reklámüzenetet.
 
Otthon - FürdőOtthon - Fürdő
A reklám célú mágnesek hagyományos kihelyezési területe a hűtőszekrény, de a háztartásban használt egyéb termékek: tisztítószerek, mosószerek,mosogatószerek, kozmetikumok,…) reklámozásához praktikusabb felület a felhasználás helyéhez közelebb eső egyéb fém alapú háztartási eszközök: mosógép, mosogatógép, bojler,… felülete.
 
Otthon - GyerekOtthon - Gyerek
A hűtőmágnes játékosságukkal a gyerekek örök kedvencei. Segítségükkel már egészen kis korban kialakítható a márkaismeret, márkatudat. Kifejezetten a gyermek célcsoport számára készülő mágneses játékok (puzzle, kirakó, …) nem csak esztétikusak, de játékra csábítanak.
 
IrodaIroda
Az irodai környezet ideális a munkával összefüggő termékek, szolgáltatások reklámozására. Ennek praktikus eszközei lehetnek a mágneses ajándéktárgyak: memo-clip, gemkapocstartó, felírótábla, notesz,…
 
Orvosi rendelőOrvosi rendelő
A leggyakrabban használt gyógyhatású készítmények: vitaminok, gyógynövény kivonatok, táplálék kiegészítők reklámozásának ideális felülete a hűtőszekrény, hiszen naponta figyelmeztet a fogyasztásukra. Rendkívül sikeres gyermekeknek szóló termékek: vitaminok, étrendkiegészítők esetében, de játékos változatai segítségével még az orvosságok bevételére is könnyebben rávehetőek a kicsik.
 
Vendéglátás Vendéglátás
Az ott eltöltött szép napokra, élményekre, és barátaiknak, ismerőseiknek ajándékba is. A másgnesekkel könnyen haza tudnak vinni egy darabot az adott országból, segít továbbadni az élményt.
 
Könyv, katalógusKönyv, katalógus
Speciális terület, ahova még nem nagyon tette be lábát a reklám. Pedig a könyvek, katalógusok életciklusa jelentősen hosszabb mint az újságoké, lényegesen nagyobb kontaktusszámmal.
 
Otthon - KonyhaOtthon - Konyha
A hűtőmágnessel az otthonokban leginkább a konyhában találkozhatunk, ezért élelmiszerek reklámozására szinte kihagyhatatlan reklámeszköz. Képével, szöveges tartalmával rögzíti a márka elemeit a fogyasztóban, növeli a felismerést a következő vásárlási helyzetben.