Néhány felhasználási javaslat:
-
figyelmeztethet akciós határidõkre, speciális ajánlatokra
-
általános szóróajándék
-
promóciós ajándék
-
fiatal generáció megszólítása
-
karácsonyi-, újévi üdvözlõ, naptár
A bankok kommunikációjának jelentõs, folyamatosan visszatérõ eszköze a Direkt Mail.
Előnyök:
Minden ügyfelük számára havonta legalább egy alkalommal elküldött számlakivonat az informatív adatlapon túl az esetek többségében különleges akciókat, lehetõségeket ajánló levelet is tartalmaz. Ez egyáltalán nem vagy csak alig növeli a postázás költségét, de garantáltan eléri a célcsoportot. A mágneses ajándéktárgyak jelentõs csoportja, kis méretének és súlyának köszönhetõen ideális DM levél kiegészítõjeként. Az üzenet legfontosabb elemeinek megjelenítésével akkor is segít a reklámüzenet közvetítésében, amikor a levél már régen nincs meg.
|