Az élelmiszeriparban, de akár a szolgáltatóiparban, politikai kommunikációban is gyakori, hogy a termék, szolgáltatás népszerûsítésére közvetlenül, személyesen szólítják meg a fogyasztókat. Az rendezvények, kóstoltatások, kiállítások rendkívül népszerû és költséghatékony reklámeszköze a mágnes. Kis mérete miatt egyszerûen osztogatható, könnyen eltehetõ-hazavihetõ. Hosszú életciklusa miatt sokáig emlékeztet a személyes találkozásra. Népszerûsége miatt sokkal nagyobb eséllyel kerül végül el a fogyasztó életterébe, mint egy egyszerû szórólap, prospektus.
A rendezvények, kóstoltatások, kiállítások rendkívül népszerû és költséghatékony reklámeszköze a mágnes. Kis mérete miatt egyszerûen osztogatható, könnyen eltehetõ-hazavihetõ.
Előnyök:
Hatásfoka nagyon jó, hiszen közvetlenül az élmény átélésekor (kóstolás, kiállítás, ...) kapja a partner, így emlékeztetõ funkciója a késõbbiekben sokkal erõsebb.
|