Képével, szöveges tartalmával rögzíti a márka elemeit a fogyasztóban, növeli a felismerést a következõ vásárlási helyzetben. Visszatérõ fogyasztó esetén, ahol a márka és a hozzá kapcsolódó élmény már rögzõdött közvetlen fogyasztásösztönzõ hatása van.
Mint Pavlov kutyájának, a fogyasztónak sem kell érezni a termék ízét, illatát. Elég egy kép, és már meg is kívánta, keresni kezdi a hûtõben. Több hasonló termék közül garantáltan ezt fogja választani.
A hûtõmágnesek terjesztésének talán legismertebb módja. Ideális reklámeszköz, amely a megvásárolt termék image-ét erõsíti, kihelyezve folyamatos fogyasztásra ösztönöz.
Előnyök:
A hûtõmágnesek legszélesebb felhasználási körében, az élelmiszeriparban és élelmiszerkereskedelemben szinte kihagyhatatlan reklámeszköz. Új vásárló, talán éppen a plusz ajándék hatására, megveszi a terméket, kipróbálja, és ha elnyeri a tetszését újra vásárol. Ezt a folyamatot erõsíti a mágnes.
|