Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Homepage Kapcsolat
 
 
       



Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek






 
Hotel, vendéglátás
Hotel, vendéglátás

Napjainkban a turizmus a legdinamikusabban fejlődő iparágak egyike. Európán belül a határok átjárhatósága soha nem tapasztalt turistaforgalmat eredményezett, amelynek során az egyes országok lakói a belföldi turizmus mellett könnyűszerrel elérhetik más országok nevezetes tájait, tölthetik szabadságukat távolabbi vidékeken.
Az utazási kultúránk is átalakulóban van. A hátizsákos kalandozások mellett folyamatos növekedést mutat a szállodák forgalma, különös tekintettel a tematikus szálláshelyekre: wellness, sport, gyermekbarát, lovas, stb..
A növekvő piac egyre növekvő versenyt is jelent, ahol a szállodák a hagyományos vendégcsábító megoldások mellett a marketingkommunikáció alternatív eszközeit is bevetik a vendégéjszakák számának növelése érdekében.

Marketing célok lehetnek

  • vendégszám növelése 
  • vendégéjszakák számának növelése 
  • szolgáltatások (vendégek költéseinek) bővítése

Adott célcsoportok szerint más és más reklámozási módokat érdemes alkalmazni:

Potenciális új vendégek:

Általános ismertség eléréséhez, széles tömegek megszólításához a hagyományos médiafelületek (ATL médiumok) biztosítják a legszélesebb körű megjelenést. Optimális megoldás új szállodák bevezető kampánya estén, szezon előtti figyelemfelkeltő PR akciókhoz, nyaralási cél intuitív kiválasztásának befolyásolására. Hátrányuk, hogy a reklám hatásának ideje csak a megjelenés szűk idősávjára korlátozódik, amit egy TV reklámkampány, szponzorációs spot sugárzási periódusa, egy óriásplakát kihelyezési idősávja vagy egy újság forgalmazási időszaka jelent. Ezt a hatást erősíthetik a kiegészítő reklámeszközök, amelyek az üzenet fontosabb elemeit kiragadva akkor is emlékeztetnek, amikor a tényleges reklám már régen nincs szem előtt. Erre a célra ideális megoldást nyújtanak a turisták által legkedveltebb és legtöbbet vásárolt souvenirre emlékeztető reklám-mágnesesek.
Egy hirdetés képi anyagának jellemző elemei, néhány szóból álló üzenet, elérhetőségek (weboldal elérés, e-mail, telefon,…) könnyen megjeleníthetőek felületükön, a kivitel pedig garantálja, hogy hazaviszik, kirakják és éveken át megőrzik őket, így emlékeztetve esetleg évekkel később is egy nyaralás tervezett helyszínére.

Korábbi vendégek:

A vendéglátás legfontosabb és legjobb reklámjai maguk az elégedett vendégek. Belőlük leszek a visszatérő látogatók, az ő ajánlásuk nyomán ismerőseik is tudatosan építik be utazási terveikbe a javasolt szállodát. A vendégeknek adott apró figyelmesség segít megőrizni és továbbadni a szép emlékeket, akár még évek múlva is. A szállodákban adott szokásos ajándékok: csokoládé, képeslap, prospektus helyett adott hűtőmágnes garantált sikert arat. Souvenirként hazavihető, kitehető, de akár el is ajándékozható, így továbbadja a reklámüzenetet is. Az Önöknél megszálló vendégeknek távozáskor az utolsó élménye a számla rendezése, a kijelentkezés. Ezt a helyzetet oldja az ajándékba adott hűtőmágnes, amit mint souvenirt hazavihet, kitehet. Később ránézve felidézheti a kellemes emlékeket és valószínűleg vissza is tér Önökhöz.

marketing előnyök:
távozáskor személyesen átadott ajándék, souvenir:

  • „welcome back” csomag (kuppon) 
  • érdemes megragadni az alkalmat: nincs postázási költség, friss, eleven az élmény, nem a számla kifizetése az utolsó emlék
  • számla kifizetése utáni ajándék (többet kap mint amire ígéretet kapott) - figyelmességet, megbecsültséget mutat

szobából elvihető ajándék, reklám:

  • kielégíti a vendégek gyűjtőszenvedélyét
  • megtartva emlékezni fog a kellemes napokra, vagy elajándékozza így újabb pontenciális vendégeket szerez
 
A BTL reklámeszközök ugyan szűkebb közönséget érnek el a , de üzenetük sokkal nagyobb valószínűséggel találja meg a célcsoportot mint az általános reklámok, hiszen egy DM levél vagy elektronikus hírlevél kifejezetten meglévő vagy potenciális partnerekhez szól, egy kiállítási látogatói feltétlenül érdeklődők, a személyesen átadott ajándékok biztosan jó helyre kerülnek…
A vendéglátásra lefordítva azoknak, akik már vendégek voltak vagy akár csak érdeklődtek, a megadott címet, e-mail címet felhasználva érdemes információkat küldeni az aktualitásokról, akciókról, eseményekről. Az ilyen hírlevelek reklámértéke sokkal nagyobb, mint a „hideg” megkereséseké, a hatásfoka mérhetően nagyobb. Ezt az előnyt kihasználva érdemes az üzenet mellé olyan reklámhordozót is beiktatni, ami maradandóan, hosszú távon emlékeztet rá. Egy akciós ajánlattal kiküldött levélbe helyezett apró hűtőmágnesen elegendő egy szép fotó a szállodáról, a telefonszám, webcím vagy e-mail cím és garantáltan kikerül a címzett otthonában olyan helyre, ahol naponta akár többször is találkozik vele.
A hűtőmágnes előnye, hogy a felmérések szerint átlagos élettartama 5-7 év. Ez idő alatt egy háztartásban átlag hárman naponta többször is látják, így reklámértéke az eléréseket tekintve kimagaslóan nagyobb, mint bármely más hagyományos reklámeszköznek. Igényes kivitele és grafikája miatt akár dekorációs elemként is használni fogják.

Fontos a korábbi vendégek személyes élményeinek megerősítése, emlékek előtérben tartása, és így
:
  • a régi vendégek megtartása (ne menjen a konkurenciához)
  • visszacsábítása (a hotel miatt válassza ismét ugyanazt az úti célt)
  • elégedettségük nyomán az Ő ajánlásukkal új vendégek bevonzása
  • bővülő szolgáltatások, akciók bemutatásával szélesíteni az igénybe vett szolgáltatások körét 
  • folyamatos jelenléttel, élmények felidézésével az utazások gyakoriságának növelése

Amiért a vendégek szeretni fogják: 
 
  • számlafizetés után kapott kedvesség
  • értékes ajándék
  • megbecsültség, figyelmesség érzése
  • magával viheti a szálloda „egy darabját”
  • kellemes élmények felidézése - elégedettség szállodaválasztásával
  • ismerős, barát felé büszkeség
 
Amiért potenciális vendégek szeretni fogják:
  • utazási ötlet, kíváncsiság
  • kellemes benyomás
  • kikapcsolódást, kellemes élményeket vetít előre
  • könnyen megőrizhető
 
Amiért a marketingben szeretni fogják: 
  • a vendégek szeretik
  • visszavágyó, visszatérő vendégek
  • erősíti a vendégek hűségét, elkötelezettségét 
  • baráti ajánlásokban a hűtőmágnes továbbadható
  • rangos, igényes megjelenés
  • újszerű, konkurenciától eltérő forma
  • teljes értékű, önálló reklámajándék
  • az élmény átélésekor reklámoz (POC)
  • biztos elérés, nem kerülhet kidobásra
  • hosszú életciklus, tartós kommunikáció
  • napi használatban marad
  • terven felüli utazásra motivál (fogyasztás ösztönző)
  • kedvező ár/érték arány
  • kiemelkedő költséghatékonyság (CPT)
  • kereskedelmi forgalomba is hozható
  • on-line médiát erősíti

A turizmus világában a hűtőmágnes a legnépszerűbb souvenir. Miért ne lehetne szállodának saját hűtőmágnese?



Előnyök:

Régi és új szállóvendégei számára a közvetlen vagy direkt marketing kommunikáció kiegészítő eszközeként a hűtőmágnes reklámeszköz. Akár levélben szólítja meg vendégeit, akár sajtóhirdetésben reklámozza szolgáltatásaikat egy hozzáadott mágneses ajándéktárgy garantált siker. Sokkal tovább közvetíti az üzenetét, mint a nyomtatott reklámanyag. Amennyiben kiállításokon, rendezvényeken mutatja be szállodájukat egy apró figyelmességgel, mágneses ajándékkal garantáltan évek múlva is emlékezni fognak a találkozásra, és tudni fogják hol keressék Önöket. Az Önöknél megszálló vendégeknek távozáskor az utolsó élménye a számla rendezése, a kijelentkezés. Ezt a helyzetet oldja az ajándékba adott hűtőmágnes, amit mint souvenirt hazavihet, kitehet. Később ránézve felidézheti a kellemes emlékeket és valószínűleg vissza is tér Önökhöz.

›  Kampányötletek
       
›  Részletek

Napjainkban a turizmus a legdinamikusabban fejlődő iparágak egyike. Európán belül a határok átjárhatósága soha nem tapasztalt turistaforgalmat eredményezett, amelynek során az egyes országok lakói a belföldi turizmus mellett könnyűszerrel elérhetik más országok nevezetes tájait, tölthetik szabadságukat távolabbi vidékeken.
Az utazási kultúránk is átalakulóban van. A hátizsákos kalandozások mellett folyamatos növekedést mutat a szállodák forgalma, különös tekintettel a tematikus szálláshelyekre: wellness, sport, gyermekbarát, lovas, stb..
A növekvő piac egyre növekvő versenyt is jelent, ahol a szállodák a hagyományos vendégcsábító megoldások mellett a marketingkommunikáció alternatív eszközeit is bevetik a vendégéjszakák számának növelése érdekében.

Marketing célok lehetnek

  • vendégszám növelése 
  • vendégéjszakák számának növelése 
  • szolgáltatások (vendégek költéseinek) bővítése

Adott célcsoportok szerint más és más reklámozási módokat érdemes alkalmazni:

Potenciális új vendégek:

Általános ismertség eléréséhez, széles tömegek megszólításához a hagyományos médiafelületek (ATL médiumok) biztosítják a legszélesebb körű megjelenést. Optimális megoldás új szállodák bevezető kampánya estén, szezon előtti figyelemfelkeltő PR akciókhoz, nyaralási cél intuitív kiválasztásának befolyásolására. Hátrányuk, hogy a reklám hatásának ideje csak a megjelenés szűk idősávjára korlátozódik, amit egy TV reklámkampány, szponzorációs spot sugárzási periódusa, egy óriásplakát kihelyezési idősávja vagy egy újság forgalmazási időszaka jelent. Ezt a hatást erősíthetik a kiegészítő reklámeszközök, amelyek az üzenet fontosabb elemeit kiragadva akkor is emlékeztetnek, amikor a tényleges reklám már régen nincs szem előtt. Erre a célra ideális megoldást nyújtanak a turisták által legkedveltebb és legtöbbet vásárolt souvenirre emlékeztető reklám-mágnesesek.
Egy hirdetés képi anyagának jellemző elemei, néhány szóból álló üzenet, elérhetőségek (weboldal elérés, e-mail, telefon,…) könnyen megjeleníthetőek felületükön, a kivitel pedig garantálja, hogy hazaviszik, kirakják és éveken át megőrzik őket, így emlékeztetve esetleg évekkel később is egy nyaralás tervezett helyszínére.

Korábbi vendégek:

A vendéglátás legfontosabb és legjobb reklámjai maguk az elégedett vendégek. Belőlük leszek a visszatérő látogatók, az ő ajánlásuk nyomán ismerőseik is tudatosan építik be utazási terveikbe a javasolt szállodát. A vendégeknek adott apró figyelmesség segít megőrizni és továbbadni a szép emlékeket, akár még évek múlva is. A szállodákban adott szokásos ajándékok: csokoládé, képeslap, prospektus helyett adott hűtőmágnes garantált sikert arat. Souvenirként hazavihető, kitehető, de akár el is ajándékozható, így továbbadja a reklámüzenetet is. Az Önöknél megszálló vendégeknek távozáskor az utolsó élménye a számla rendezése, a kijelentkezés. Ezt a helyzetet oldja az ajándékba adott hűtőmágnes, amit mint souvenirt hazavihet, kitehet. Később ránézve felidézheti a kellemes emlékeket és valószínűleg vissza is tér Önökhöz.

marketing előnyök:
távozáskor személyesen átadott ajándék, souvenir:

  • „welcome back” csomag (kuppon) 
  • érdemes megragadni az alkalmat: nincs postázási költség, friss, eleven az élmény, nem a számla kifizetése az utolsó emlék
  • számla kifizetése utáni ajándék (többet kap mint amire ígéretet kapott) - figyelmességet, megbecsültséget mutat

szobából elvihető ajándék, reklám:

  • kielégíti a vendégek gyűjtőszenvedélyét
  • megtartva emlékezni fog a kellemes napokra, vagy elajándékozza így újabb pontenciális vendégeket szerez
 
A BTL reklámeszközök ugyan szűkebb közönséget érnek el a , de üzenetük sokkal nagyobb valószínűséggel találja meg a célcsoportot mint az általános reklámok, hiszen egy DM levél vagy elektronikus hírlevél kifejezetten meglévő vagy potenciális partnerekhez szól, egy kiállítási látogatói feltétlenül érdeklődők, a személyesen átadott ajándékok biztosan jó helyre kerülnek…
A vendéglátásra lefordítva azoknak, akik már vendégek voltak vagy akár csak érdeklődtek, a megadott címet, e-mail címet felhasználva érdemes információkat küldeni az aktualitásokról, akciókról, eseményekről. Az ilyen hírlevelek reklámértéke sokkal nagyobb, mint a „hideg” megkereséseké, a hatásfoka mérhetően nagyobb. Ezt az előnyt kihasználva érdemes az üzenet mellé olyan reklámhordozót is beiktatni, ami maradandóan, hosszú távon emlékeztet rá. Egy akciós ajánlattal kiküldött levélbe helyezett apró hűtőmágnesen elegendő egy szép fotó a szállodáról, a telefonszám, webcím vagy e-mail cím és garantáltan kikerül a címzett otthonában olyan helyre, ahol naponta akár többször is találkozik vele.
A hűtőmágnes előnye, hogy a felmérések szerint átlagos élettartama 5-7 év. Ez idő alatt egy háztartásban átlag hárman naponta többször is látják, így reklámértéke az eléréseket tekintve kimagaslóan nagyobb, mint bármely más hagyományos reklámeszköznek. Igényes kivitele és grafikája miatt akár dekorációs elemként is használni fogják.

Fontos a korábbi vendégek személyes élményeinek megerősítése, emlékek előtérben tartása, és így
:
  • a régi vendégek megtartása (ne menjen a konkurenciához)
  • visszacsábítása (a hotel miatt válassza ismét ugyanazt az úti célt)
  • elégedettségük nyomán az Ő ajánlásukkal új vendégek bevonzása
  • bővülő szolgáltatások, akciók bemutatásával szélesíteni az igénybe vett szolgáltatások körét 
  • folyamatos jelenléttel, élmények felidézésével az utazások gyakoriságának növelése

Amiért a vendégek szeretni fogják: 
 
  • számlafizetés után kapott kedvesség
  • értékes ajándék
  • megbecsültség, figyelmesség érzése
  • magával viheti a szálloda „egy darabját”
  • kellemes élmények felidézése - elégedettség szállodaválasztásával
  • ismerős, barát felé büszkeség
 
Amiért potenciális vendégek szeretni fogják:
  • utazási ötlet, kíváncsiság
  • kellemes benyomás
  • kikapcsolódást, kellemes élményeket vetít előre
  • könnyen megőrizhető
 
Amiért a marketingben szeretni fogják: 
  • a vendégek szeretik
  • visszavágyó, visszatérő vendégek
  • erősíti a vendégek hűségét, elkötelezettségét 
  • baráti ajánlásokban a hűtőmágnes továbbadható
  • rangos, igényes megjelenés
  • újszerű, konkurenciától eltérő forma
  • teljes értékű, önálló reklámajándék
  • az élmény átélésekor reklámoz (POC)
  • biztos elérés, nem kerülhet kidobásra
  • hosszú életciklus, tartós kommunikáció
  • napi használatban marad
  • terven felüli utazásra motivál (fogyasztás ösztönző)
  • kedvező ár/érték arány
  • kiemelkedő költséghatékonyság (CPT)
  • kereskedelmi forgalomba is hozható
  • on-line médiát erősíti

Kapcsolódó termékek
 
 
 
   
     

DM kampány insert
(Klikk a részletekért)

Sajtóhirdetés kiegészítő insert
(Klikk a részletekért)

Karácsonyi, Újévi jókivánságok
(Klikk a részletekért)

Személyes átadásra
(Klikk a részletekért)

Rendezvény szóróajándék
(Klikk a részletekért)

Járműdekoráció
(Klikk a részletekért)

Gerilla marketing
(Klikk a részletekért)