Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Homepage Kapcsolat
 
 
       



Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásiWiW megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek






 
› POC (fogyasztáshelyi reklám) – A visszatérő vásárlókért

Közismert fogalom a POS (Point of Sales), az eladáshelyi reklám, amely a vásárlókat döntési helyzetben, tehát a legfogékonyabb pillanatában éri el, és „tereli” a reklámozott termék felé. Ennek megfelelője a POC (Point of Consumption), vagyis a fogyasztáshelyi reklám, amely hasonlóan hatásos marketingeszköz. Aktivizáló ereje leginkább az élelmiszeripari termékek esetén mérhető, hiszen a konyhában megjelenő „reklám” hatására ösztönösen az adott termékhez nyúlunk. A POC természetesen más „fogyasztási” szituációkban is jól használható (munkahely, sportolás, szabadidős tevékenységek, stb.).

› Bumeránghatás – A POC kommunikáció eredménye
A fogyasztáshelyi eszközök élettartama lényegesen hosszabb, mint az eladáshelyi reklámoké, hosszú távon erősítik a márkahűséget, közvetlen fogyasztásra és ezen keresztül folyamatos vásárlásra ösztönöznek. Így érik el, hogy a vásárlókból visszatérő vásárlók legyenek.
› Magnetta életciklus (5-7 év) – A hosszú távú reklámhatás
A fogyasztáshelyi eszközök élettartama lényegesen hosszabb, mint az eladáshelyi reklámoké. Hosszú távon erősítik a márkahűséget, közvetlen fogyasztásra és ezen keresztül folyamatos vásárlásra ösztönöznek. Kutatások igazolják, hogy a hűtőmágnesek átlagos „élettartama” 5-7 év.
› CPT, Költséghatékonyság – Jövedelmező kontaktusszám
A CPT (Cost Per Tousend) értéket az ezer fogyasztói kontaktus költségráfordításához használjuk. Egy POC reklámeszközzel háztartásonként átlagosan 3 ember, naponta 3-szor találkozik, 5-7 éven át. Ez gyakorlatilag 16 425 kontaktust jelent háztartásonként (1 hűtőmágnes X 3 fő X napi 3 alkalom X 5 év = 16 425). A hosszú élettartam által óriási a kontaktusszám, miáltal a relatív költségek igen alacsonyak.
› Fogyasztásösztönzés – A látvány is az élményt idézi
Pavlov klasszikus kísérlete bebizonyította, hogy nem kell feltétlenül az ételnek a kutya elé kerülnie, hogy meginduljon a nyálelválasztása, és megkívánja az adott ételt. Ugyanígy van ez velünk, emberekkel is. Elegendő egy, az ismert ízre utaló kép vagy illat, és bennünk is hasonló folyamat játszódik le. Erre a mechanizmusra épít a fogyasztáshelyi reklám, amely vonzó módon jeleníti meg a terméket, és ezzel azonnali fogyasztásra csábít.
› Aktív POC kommunikáció – A fogyasztók örömmel veszik
A hűtőmágnesek fizikai tulajdonságaik miatt (közvetlen életterünkben vannak jelen, vasalapú felületeken sokáig megmaradnak) hosszú távú reklámeszközök. Nem kallódnak el, folyamatosan szem előtt vannak, mégsem tolakodóak. Könnyű áthelyezhetőségük és játékosságuk miatt hosszú életciklusuk alatt sem unják meg őket a fogyasztók.
› A hűtőmágnes ereje – Vonzza az emóciókat
A reklámeszközök többségével ellentétben a fogyasztók nemcsak szeretik, de gyűjtik, keresik is őket. Vidám, színes felületük miatt gyakran dekorációs elemként is közkedveltek. Praktikus változataik kiváló reklámfelületek, és a mindennapi élet számtalan területén nyújtanak hasznos segítséget, információkat (naptár, programtervező, notesz, stb.)
› Vásárlásösztönzés – A vevőcsábítás művészete
Kedveltségük miatt az élelmiszerek mellé csomagolt hűtőmágnesek a leggyakrabban alkalmazott kiegészítő ajándékok közé tartoznak. Jelentősen növelik az eladási mutatókat, a  vásárlók az ajándék reményében akár márkahűségüket feladva is vásárolják az akcióban szereplő termékeket. A hűtőmágnesek kis mérete és kedvező ára lehetővé teszi, hogy viszonylag kis értékű csomagokban is gazdaságosan felhasználhatóak legyenek. Gyakran vásárolt termékek esetén a gyűjthető sorozatokkal tovább ösztönözhetők a fogyasztók, speciális átlátszatlan csomagolásban pedig az ajándék akár nyereményjátékkal is összeköthető.
› A márkahűség erősítése – A visszatérő fogyasztók titka

A hűtőmágnesek, kedveltségük és folyamatosan magas kontaktusszámuk miatt, optimális eszközök a márkaimázs építésére és a márkahűség erősítésére. Állandó jelenlétük tudat alatt építi be a márka jellemző verbális és képi elemeit a vásárlók fejébe. Az így kialakult márkatudat vásárlási helyzetben a reklámozott termék, márka felé irányítja a fogyasztókat.

› Kiegészítő médiaeszköz – A tartós ráerősítés
A hűtőmágnesek, kis méretük és kedvező áruk miatt ideális kiegészítői egyéb reklámmegoldásoknak. Sajtóhirdetések mellé beragasztva, DM levelek mellékleteként, valamint kiállítások, rendezvények és kóstoltatások szóróajándékaként erősítik a reklámüzenetet, és hosszú távon emlékeztetnek rá.
› Csomagolás – Fokozza a meglepetést
Hűtőmágneseinket standard kivitelben egyedi BOPP fóliájú tasakba csomagolva szállítjuk. A vásárló szemében a csomagolás automatikusan az ajándék kibontásának élményét adja, miközben a termék ára jelentősen nem növekszik. A speciális, élelmiszerbiztonságilag megfelelő csomagolóanyag akár közvetlenül élelmiszerekkel is érintkezhet. A csomagolófólia felülete nyomtatható, egyedi mintája tovább erősíti a márkaimázst. Átlátszatlan változatába gyűjthető szettek vagy nyereményjáték kártyái is elhelyezhetők, így a vásárlók csak kibontás után ismerik fel annak tartalmát.