A mágneses reklámtárgyak ideális kiegészítői a márkaépítésnek, akciós kampányoknak. Költséghatékonyak, relatív kis költséggel nagyszámú elérést biztosítanak.
Optimális kiegészítői komplex kampányoknak, a klasszikus reklámfelületek (TV, rádió, sajtó, óriásplakát) által közvetített üzenet kézzel fogható hordozói. Az előbbiekkel ellentétben akár 5-7 évig közvetítik az üzenetet.
Fontos, hogy a kis felületre lényegesen kevesebb üzenet fér, ezért általában tanácsos a reklám fő grafikai, verbális elemeit kiemelve, azzal egybecsengve egy emlékeztető reklámfelületként használni. A fogyasztó számára akkor lesz jól értelmezhető, ha letisztult, átlátható, egy pillantással áttekinthető, értelmezhető. adódóan a fogyasztók legközvetlenebb környezetébe kerül, ahol akár közelről nézik, akár távolról pillantanak rá fontos a dekoratív megjelenés.
Az üzenet továbbítása annál sikeresebb, minél egyszerűbben felismerhető, azonosítható a reklámozandó termék, szolgáltatás.
Sikerét fokozza, ha egyedisége, vonzó megjelenése miatt nem reklámeszközként tekintenek rá, hanem dekorációs eszközként viszik haza és csodálják éveken át.
A hűtőmágnes szinte mindenkiből kihozza a benne rejlő gyermeket. Az a tulajdonsága, hogy bármikor áthelyezhető szinte automatikusan „rakosgatásra” ösztönöz, ami egyben a reklámüzenet újra és újra felfedezését jelenti. Ez a hatás még fokozható is a kifejezetten játék-hűtőmágnesekkel (puzzle, szókirakó, …) |