A mágnesen szereplõ termék jó eséllyel befolyásolja a fogyasztót a következõ vásárláskor, segít a választási helyzetben az ismerõs márka felé billenteni a döntést. Erõsíti a márkahûséget, növeli a márkaismertséget.
Néhány ötlet a felhasználáshoz:
-
speciális csomagolásban közvetlenül termékbe/termék mellé csomagolva nyereményjáték kiegészítõje lehet
-
illatosított változata alkalmas a tisztítószerek standard illatain túl (citrom, fenyõ, óceán,…) egyedi parfümök speciális illatát is bemutatni.
A reklám célú mágnesek hagyományos kihelyezési területe a hûtõszekrény vagy tágabb értelemben a konyha. Ez ideális megoldás élelmiszerek reklámjához, de a háztartásban használt egyéb termékek: tisztítószerek, mosószerek,mosogatószerek, kozmetikumok,…) praktikusabb felület a felhasználás helyéhez közelebb esõ egyéb fém alapú háztartási eszközök: mosógép, mosogatógép, bojler,… felülete.
Előnyök:
A hûtõn kihelyezett mágneshez hasonlóan itt is a felhasználás helyén történõ reklámozás (POC) hangsúlyozása a legfontosabb.
|