Hűtőmágnes, dekormágnes, mágneses ajándék - Magnetta  
 
Figyelmeztetés Homepage Kapcsolat
 
 
       


UTOLJÁRA MEGTEKINTETT

Mosható arcmaszk

Egyedi textil termékek

Napellenző

Ajánlom egy ismerősnek
Kedvencek közé teszem
Facebook megosztásTwitter megosztás
További lehetőségek






 
Élelmiszeripar
Élelmiszeripar

Természetesen a hûtõben tárolandó élelmiszerek esetében a legeredményesebb, de bõvítve a kört, minden konyhában elõforduló élelmiszerre vonatkozhat. A reklám világában ismert fogalom a POS, a vásárlás helyén történõ reklámozás. A hûtõmágnes még ennél is eredményesebb, közvetlenül a fogyasztás helyén hat – point of consumer=POC. Néhány ötlet a hûtõmágnes felhasználására élelmiszeripari termékek esetén: 

  • kóstoltatás alkalmával osztogatott ajándék: az új íz mellé azonnal maradandó képi megjelenítést is társít, növelve ezzel a márka ismertségét, felismerését egy késõbbi vásárlási helyzetben
  • termék mellé csomagolva közvetlenül ösztönzi a vásárlást, hiszen ki ne szeretne plusz ajándékot kapni: ezzel a módszerrel még a más márkákhoz hû vásárlókat is könnyebb rávenni egy új termék kipróbálására - a praktikus funkciójú változatai (felírótábla-bevásárlólista, mágneses notesz, programtervezõ,…)
  • az élelmiszerek vásárlóinak többségét kitevõ hölgyek körében a legnépszerûbbek - gyûjthetõ szettek darabjai gyerekeknek szánt élelmiszerek népszerûsítésére ideálisak: a készlet minden darabjának összegyûjtése közvetlen vásárlás ösztönzõ, a meglévõ darabok a játékos szerepet erõsítik
  • közvetlenül élelmiszerek mellé is csomagolható: élelmiszeripari BOPP csomagolásban az élelmiszer csomagolásán belülre tehetõ(chips, müzli) - speciális változatai a hagyományos felhasználás mellett lehetnek nyereményjátékok részvételi szelvényei, kaparható sorsjegyei, vonalkóddal ellátott bónjai,…

Az élelmiszeripar számára a hûtõmágnes elengedhetetlenül, szinte kötelezõen használandó reklámeszköz!



Előnyök:

A konyha, mindennapi étkezéseink színtere. Statisztikák igazolják, hogy a hûtõajtót a család minden tagja átlag napi 3 alkalommal kinyitja, így garantáltan találkozik az azon elhelyezett reklámmal is.

Pavlov kísérlete óta ismert tény, hogy nem kell feltétlenül éreznünk egy adott termék ízét, illatát, hogy megfájduljon rá a fogunk. Elég egy képi megjelenítés, és már az ismerõs ízek emlékétõl is „csorogni kezd a nyálunk”. Ezt a reflexet használja ki a hûtõmágnes. Képi megjelenítésével az íz emlékét idézi fel, azonnali fogyasztásra csábít.

›  Kampányötletek
     
›  Részletek

Természetesen a hûtõben tárolandó élelmiszerek esetében a legeredményesebb, de bõvítve a kört, minden konyhában elõforduló élelmiszerre vonatkozhat. A reklám világában ismert fogalom a POS, a vásárlás helyén történõ reklámozás. A hûtõmágnes még ennél is eredményesebb, közvetlenül a fogyasztás helyén hat – point of consumer=POC. Néhány ötlet a hûtõmágnes felhasználására élelmiszeripari termékek esetén: 

  • kóstoltatás alkalmával osztogatott ajándék: az új íz mellé azonnal maradandó képi megjelenítést is társít, növelve ezzel a márka ismertségét, felismerését egy késõbbi vásárlási helyzetben
  • termék mellé csomagolva közvetlenül ösztönzi a vásárlást, hiszen ki ne szeretne plusz ajándékot kapni: ezzel a módszerrel még a más márkákhoz hû vásárlókat is könnyebb rávenni egy új termék kipróbálására - a praktikus funkciójú változatai (felírótábla-bevásárlólista, mágneses notesz, programtervezõ,…)
  • az élelmiszerek vásárlóinak többségét kitevõ hölgyek körében a legnépszerûbbek - gyûjthetõ szettek darabjai gyerekeknek szánt élelmiszerek népszerûsítésére ideálisak: a készlet minden darabjának összegyûjtése közvetlen vásárlás ösztönzõ, a meglévõ darabok a játékos szerepet erõsítik
  • közvetlenül élelmiszerek mellé is csomagolható: élelmiszeripari BOPP csomagolásban az élelmiszer csomagolásán belülre tehetõ(chips, müzli) - speciális változatai a hagyományos felhasználás mellett lehetnek nyereményjátékok részvételi szelvényei, kaparható sorsjegyei, vonalkóddal ellátott bónjai,…

Kapcsolódó termékek
 
 
 
   
     

Sajtóhirdetés kiegészítõ insert
(Klikk a részletekért)

Termék mellé csomagolt ajándék
(Klikk a részletekért)

Személyes átadásra
(Klikk a részletekért)

Szponzorációs ajándék
(Klikk a részletekért)

Jármûdekoráció
(Klikk a részletekért)